Revenirea la job după vacanță poate părea ca un pas de la o plajă liniștită la un vârtej de emailuri, termene limită și întâlniri. Această tranziție, uneori numită sindrom post-vacanță, afectează mulți profesioniști, ducând la stres, productivitat...
Citește mai departe
Vara aduce adesea un set unic de provocări la locul de muncă: echipele pot fi subdimensionate din cauza vacanțelor, sarcinile de lucru pot crește din cauza cerințelor sezoniere, iar căldura poate adăuga un strat suplimentar de stres. Totuși, aceas...
Vara aduce soare, căldură și dorința de odihnă, dar pentru mulți, menținerea unui echilibru între muncă și viața personală rămâne o provocare. Acest sezon este o oportunitate ideală pentru a regândi modul în care integrăm relaxarea la locul de mun...
Luna august aduce adesea un ritm mai lent în viața profesională. În timp ce mulți oameni profită de această perioadă pentru odihnă, pentru manageri este o oportunitate ideală pentru dezvoltare profesională și îmbunătățirea competențelor de leaders...
Continuăm astăzi mini-seria de două articole începută luna trecută. Acum o lună v-am prezentat 10 meserii bine plătite care nu vor dispărea în viitor, evidențiind profesii stabile și rezistente la automatizare. Astăzi, ne concentrăm asupra opu...
Studiu regional wherewework: Așteptările angajaților din Republica Moldova vs. oferta companiilor, 70% dintre angajați au salarii sub 1.000 de euro, iar aproape 29% nu au primit nicio creștere salarială în ultimii doi ani Doar 19% dintre ...
Vacanța este perioada perfectă pentru a te relaxa și a te reîncărca, dar și pentru a-ți stimula mintea și a învăța lucruri noi. Imaginează-ți că te întorci la birou nu doar odihnit, ci și cu câteva concepte interesante în bagaj, care să te ...
Munca de la distanță a devenit o realitate pentru mulți dintre noi în ultimii ani. Deși are multe avantaje, cum ar fi flexibilitatea și autonomia, remote work poate fi și o provocare în ceea ce privește concentrarea și motivația. Mai ales a...
„Știți… tocmai mi s-a mărit chiria” sau „au crescut prețurile” sau „colegul de la marketing deja a primit mărirea” - toate aceste argumente, te asigurăm, nu vor fi foarte bine întâmpinate de superiorul tău atunci când îi soliciți o mărire d...
„Soft skills” = abilitățile personale non tehnice ale unui angajat care determină modul în care acesta interacționează, colaborează și performează alături de colegii din echipă. Într-o piață a forței de muncă în continuă schimbare...
1-10 din 24 rezultate
Citește articolele de interes din partea contributorilor wherewework.md
Candidat / Angajat
Angajator
Prin continuarea navigării pe acest site confirmi că ai citit și înteles Termenii și condițiile de utilizare și Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal
Facebook
Google
LinkedIn
Te rugăm să confirmi că ai citit "Termeni și condiții de utilizare" și "Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal"!
Te rugăm să confirmi că reprezinți această companie!