Sarcini și responsabilități:
- Recepționarea, acceptarea/respingerea și arhivarea documentelor electronice în cadrul Sistemului Informațional Automatizat de Creare și Circulație a Documentelor Electronice;
- Procesarea dispozițiilor privind suspendarea operațiunilor, citațiilor bancare şi ordinelor incaso emise și prezentate electronic de către organele fiscale pe parcursul zilei operaționale bancare;
- Asigurarea corespondenței cu executorii judecătorești şi alte organe abilitate prin lege privind executarea documentelor executorii;
- Asigurarea evidenței datelor privind suspendarea operațiunilor, aplicarea sechestrelor mijloacelor bănești;
- Anularea grevările din conturile bancare în monedă națională şi valută străină.
Cerințe față de candidat și calități personale:
- Studii superioare în domeniul financiar-economic sau juridic;
- Experiență anterioară într-un rol similar sau domeniu juridic;
- Abilități bune de gestionare a documentelor și atenție la detalii;
- Abilități de lucru individual și în echipă;
- Orientare spre procese și rezultat.
În echipa maib vei beneficia de:
- Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
- Tichete de masă;
- Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
- Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
- Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Funcția este localizată în: mun. Chișinău, sediul Miron Costin 9.
Expediază CV-ul la adresa [email protected], indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.
Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!