Detalii job: Preia și gestionează apelurile telefonice și mesajele primite de la clienți Oferă informații corecte și complete despre produsele și serviciile companiei Înregistrează și transmite solicitările către departamentele responsabile Responsabilitățile tale: Răspunde prompt și profesionist la apelurile primite și efectuează apeluri de follow-up Oferă suport clienților în rezolvarea problemelor și întrebărilor Actualizează baza de date cu informații relevante despre interacțiunile cu clienții Respectă scripturile și procedurile interne ale companiei Profilul tău: Abilități excelente de comunicare verbală și ascultare activă Orientare spre client și rezolvare de probleme Cunoștințe de operare PC și pachet Microsoft Office Cunoașterea limbilor română și rusă; engleza constituie un avantaj Beneficiile tale: Salariu fix + bonusuri de performanță Training de inițiere și dezvoltare continuă Mediu de lucru dinamic și prietenos Posibilități reale de avansare CV-urile pot fi încărcate direct pe platformă și veți fi contactați pe măsură ce acestea sunt de interes. |
Operator Call-Center
Publicat 17.08.2025
|
Expiră 01.10.2025
Descriere job
Criterii job
Tip job | Full-time |
---|---|
Orașe | Hybrid (Chisinau) |